Статті за рубриками



Відновлені запчастини БМВ

Відновлені запчастини БМВ

Так, ми всі чули, що в західних країнах це ціла індустрія, що там існують програми з переробки деталей на заводах самих автоконцернів (наприклад, Фольксваген скуповує через своїх дилерів зношені агрегати). Але як же все йде в Україні? Так чи низькі ціни? На які марки доцільно відновлювати запчастини? На скільки це надійно? І чи всі деталі підлягають реставрації?

Щоб відповісти на ці популярні питання, ми провели дослідження ринку.

Справді, різниця в ціні об'єктивно прив'язана до марки машини. Пояснення тут досить просте: маркетингова політика виробника. Наприклад, ліберальні корейці або демпінгують китайці продають свої запчастини з мінімальними націнками, тому тут простіше купити оригінал у дилера. Але коли ви дізнаєтеся ціну гальмівного супорта від породистого Audi Q7 або, скажімо, важеля підвіски від престижного Lexus GX470, у вас виникне бажання розібратися в своїх опціях. А адже це фактично штамповані або литі нескладні суцільнометалеві вироби. Але європейський (американський) робочий неспроста отримує свої 12 євро (доларів) на годину. Тому складні механізми, такі як гальмівні циліндри, стартери і генератори, турбіни і насоси ГУР англійської, німецької, американського і японського виробництва офіційні представники продають по не самим доступними цінами. Італійські і французькі вироби тут займають проміжну позицію. Що ж стосується агрегатів в зборі, таких як ДВС або АКПП, то за ці гроші цілком реально купити малолітражку на ходу.

Де економлять на відновленні?

Так як запчастин для всіх марок і моделей машин безліч і зібрати всі дані по всіх моделях не дозволяє формат цієї статті, ми вибірково зібрали ціни за різними авто в зведену таблицю. Ми постаралися охопити моделі всіх цінових діапазонів від доступних Chevrolet Aveo до топового Porsche Cayenne, а також показати найбільш затребувані на ринку запчастини від всіх систем автомобіля. Отже, порівняємо ціни в 5 категоріях: оригінальна запчастина, дешевий і дорогий замінники, б / у з розбирання та відновлене виріб.

Примітно, що ціна відновлених деталей і механізмів практично завжди нижче ціни якісних аналогів і рідко перевищує поріг 50% вартості нового оригіналу. При цьому досвідчені цеховики можуть запропонувати ринку відновлену запчастина (з експлуатаційними характеристиками нової і гарантією) за ціною порівнянної з б \ у запчастиною.

Висновок напрошується сам собою: можна за копійки купити на розбиранні зношений вузол вкласти в нього сили і засоби і отримати гарантовано працездатну деталь дешевше брендового замінника, а іноді навіть дешевше ненадійного ерзац (дивіться, наприклад, на турбіну або дросельну заслінку). Таку стратегію все частіше використовують автомайстерні і СТО.

Слід звернути увагу, що для ряду запчастин двигуна (колінчастий і розподільний вали, КПП або редуктори в зборі) аналоги взагалі не випускаються. Тут реставрація стає єдиною альтернативою б / у з розбирання.

З іншого боку, є ряд недорогих деталей, відновлення яких не доцільно: для стійок і важелів навіть якісний замінник обійдеться дешевше ремонту (в таблиці вказано червоним кольором).

Щоб розібратися, які деталі відновлювати найвигідніше, звичайно потрібно порівнювати запчастини для однієї моделі. Ми проілюструємо прикладом цін на деталі на BMW X5, E53 3.0D (1999-2006)

Поговоривши зі співробітниками фірм, що спеціалізуються на відновленні, ми з'ясували цей нехитрий секрет:

• По-перше, наші автомеханіки працюють за набагато меншу зарплату, ніж їхні колеги з ЄС і США, при тому що ні в чому не поступаються їм у кваліфікації.

• По-друге, економія досягається за рахунок так званого «щадного» підходу - як правило, непідвладні зносу корпусні деталі залишаються, а пари тертя, підшипники і сальники, зубчасті передачі замінюються новими деталями. Якщо вироблення незначна, залишають «рідну» деталь, знижуючи тим самим вартість послуги. При цьому використовуються оригінальні ремкоплекти, а реставрується механізм ретельно діагностується і дефектіруется.

• По-третє, автосервіси, що займаються відновленням, отримують оптові знижки при замовленні ремкомплектов, таким чином знижуючи вартість реставрації.

• По-четверте, у місцевих ремонтних організацій з'являється спеціалізація і, як результат, потокове виробництво (наприклад, тільки кермові рейки).

На скільки надійні реставровані деталі?

Це другий за популярністю питання після питання про ціну. Справді, гарантійні зобов'язання є важливим фактором при виборі методу ремонту. Очевидно, що відновлені деталі надійніше б / у з розбирання - саме за це йде переплата. Гарантійні терміни на відновлення виявляються порівнянні з гарантією на аналоги. Як правило це від 3 (гальмівні супорти і диски, стартери і генератори, рульову рейку) або 6 (важелі, деталі трансмісії, ТНВД, турбіни) місяців і до 12 місяців на складні вузли, на кшталт двигуна або його складових частин. Часто пропонується гарантія по домовленості.

Як і всюди, тут все залежить від виконавця робіт, кваліфікації його співробітників, якості комплектуючих і устаткування. Ми радимо звертатися тільки до фахівців з перевіреною репутацією.

Поделись с друзьями:

2017-06-01 Home, Статті 452
Тэг: БМВ
Зрівняйти
Продовжити покупки Зрівняти